Feeeehst, får man hänka?

Idag: Sebbfish och jag firar 9 månader ♥

Halloween: Tog en söndagsbuss till stan och var inne typ 5, varpå jag begav mig till August da Man. Han och ahhh nån satt och spelade Halo. Sen dök Jocke och Robin upp och snart en massa andra. Däribland Emil och Edwin (du vet han som sitter i hörn och sniffar ägg, Bodil?). Det var fint, för de hade switched outfits dvs klätt ut sig till varandra :D Jocke och Robin var inte sena att följa det exemplet, så resten av kvällen var man rätt förvirrad och ba vem e vem!? Tror att alla kommer va lite schitzo efter det där. I alla fall! Efter ett tag dök det upp ett par vattenpipor, och jaa... källaren var snart helt rökfylld. Och rök har en tendens att sprida sig så snart såg man knappt någonting och det var rök i hela huset hahaha. Tror alla fick sin beskärda del av kolmonoxidförgiftning, haha. Jag var lite besviken på att Edwin varken hade några ägg eller satt i ett hörn. Han skyllde det på att han var påverkad och lite desorienterad så han missade hörnen hela tiden, men han fick i alla fall som quest att leta upp några ägg. Han hittade visst ett par men sniffade upp dem innan han hann visa mig. Sa han.  Sen följde Fish och jag med hem till Pop för att äta makaroner, för att sen bege oss hem till Sebastian där vi åt rulltårta. Hela kvällen var i stort sett väldigt lyckad, I'm like totally happy ^_^ Hoppas alla hade en finast Halloween!


Här är i alla fall en video på Jocke och Robin som rejvar loss med discomoves ♥

Mycket vackert! :D

(Nu är jag lite besviken, för jag har väntat med det här inlägget så att jag skulle kunna lägga in den här videon. Laddade upp filmen med iMovie men YouTube var tydligen down for maintenance så den är ännu helt obearbetad. Men ah ni får väl checka lite senare om videon inte vill visas nu.)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0