Alla som inte bouncar är våldtäktsmän!

21 aug - jag och räkan var på bio och såg Public Enemies för att sen bege oss till slottet för att hedra Typ En Festival med vår närvaro. Partey!

Filmen var nice, med Johnny Depp och Christian Bale plus trenchcoats, hatt och maskingevär. Trevligt! Hahaha de sköt i typ alla scener, och då tömde de nog en hel del magasin också. 30-talet var fint alltså.

Erika har en benägenhet att köpa alla bling-ringar hon kommer över. Hon förklarade sig med att hon måste ha dessa ringar på sig för att smack her hoes liksom, och hoes ger dinero och dinero gör att hon kan köpa fler ringar.


Alltså bad jag henne strike a gangstah pose. Kan dock konstatera att hon är för söt för att vara gangster.

Festivalen var i alla fall asvärd den med. Såg egentligen inte så många band, utan satt mest och chillade med Benji, Bodil, Linus och en massa nytt folk. Till exempel hade vi en Edwin där. Det var lite urflippat men vi kom fram till att han kissar i hörn och sniffar oknäckta ägg. He's The Cooooornerman *sägs med mörk darrande röst*. Bodil-chan och jag byggde en koja av mitt paraply och en filt, och det var väldigt mysigt. Kvällens höjdpunkt var när CK entrade scenen och körde sin grej<3


Bilderna kommer från CK's blogg

Det var fääääst, och man kan enkelt konstatera att CK och uttrycket "energiknippe" är synonymer. Han är söt i sin lugg, bouncar som om han aldrig gjort annat och ingen kan verka så lycklig som CK. He rox my sox!

Day two då!

Jag sov hos Fish så sen följde jag med honom till stan en sväng, där han köpte en myströja som han inte kommer att få ha ifred :> Vi missade en hel del av festivalen då vi ville ha lagad mat och inte nöjde oss med pizza, hehe. När vi väl kom tillbaka till parteyområdet hängde jag med Johan och Hannah och deras estetiska homies som gillar att röja. Tysta Mari spelade, och jag har aldig hört dem förut men de var fett nice. Vi drog igång en dance pit och det var fucking underbart (har fortfarande träningsvärk).


Framåt natten var det Promoes turn to enter the stage. Johan var eld och lågor, och även om jag misstänker att lika många som var där för Promoe var där för Svennebanan så var det asvärt.


SÖT.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0