sånt där som är fint

Igår besökte jag halkbanan i Norrköping och fick lära mig att om man får sladd/spinn med en bakhjulsdriven bil finns det bara tre saker man kan göra: blunda, bromsa och hoppas. Sen träffade jag Lukas och Viktor på stan. Viktor tjatade på oss i typ en kvart att vi skulle ringa Emil och säga åt honom att komma ut. När Lukas väl ringde la Viktor benen på ryggen och sprang för livet. Troll-helvete. Sen regnade det så Lukas, Emil, Jennifer och jag hängde i en port. Efter det drog Lukas och jag hem till honom och åt fryspizza. Lukas sms:ade Jonte aoch sa att han har fina tänder och sen åkte vi in till stan och träffade honom och Alex. Lukas och jag delade på världens finaste vodka (SAILOR) och Jonte gjorde ljudeffekter som var så soliga och frustrerande att jag fick spotta vodka i ögonen på honom för att få honom att sluta. Vi tittade på en kille som gick fram och tillbaka i över en timme och snurrade blinkande bollar som hängde i snören. När han försvann gick vi på krogen istället. Där hittade vi Martin som köpte en isbjörn till mig (kärlek) och sen fick en utskällning å hela gängets vägnar för att han aldrig hör av sig. Han lovade att bättra sig. Lukas och jag promenerade tillbaka Arnö och kom hem halv 5 imorse och åt ostmackor. Nu är jag trött.

Postat av: Gnarl

sv: Åhhh tehe, tack. Du är så snäll :33 och visst är det så, livet började när jag fick en laptop liksom. Man undrar ju hur fan jag levde innan.. Typ LÄMNADE SÄNGEN och GJORDE saker? Geez. Waste.

2011-09-04 @ 12:51:36
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0