saker jag hatar med min mamma

  1. hon verkar ha någon slags absurd radar för när man absolut verkligen inte vill prata eller ha sällskap över huvud taget eftersom det alltid är då som hon vill prata
  2. hon verkar ha någon slags absurd radar för att påminna om/be om/kräva saker bara efter att man själv tänkt på dom redan och kommit fram till "det här ska jag göra" så när hon vill att man ska göra något av en idiotisk anledning och man själv redan planerat göra det av en fullkomligt logisk anledning verkar man bara extremt lättpåverkad/idiotisk om man sen gör det*
* jag har ett extremt frihetsbehov och vill helst göra tvärt emot när folk kräver saker av mig oavsett vad det där, så länge det är av en dum anledning, jag kan inte rå för det
öh så ja den här gången handlade det om att jag inte kan ha blått hår när jag söker jobb, men jag söker ju mest över nätet och skickar cv utan bild så what's the deal liksom (och självklart skulle jag ändå färga nåt annat om jag blev kallad på intervju nånstans). anyway när hon kom in och läxde upp mig satt jag just och funderade på om jag inte ska färga håret svart imorn eftersom jag ändå har en liten färgtub som står och väntar på att användas och jag har kommit fram till att jag är dödstrött på blått. så nu utkämpar jag en brutal inre strid (med ringbrynja och påkar och hela köret, såg Thor häromdan) med möjlig dödlig utgång samtidigt som jag önskar att min mor var lite bättre på att hålla käften.

Postat av: gnarl

sv: åh hahah tack. du är så snäll :333 och mammor, i know. "SARA LOVA ATT INTE FÄRGA HÅRET ROSA INNAN DU ÅKER TILL DUBLIN DU KAN GÖRA DET SEN MEN DU MÅSTE LÅTA FOLK LÄRA KÄNNA DIG FÖRST"



och ja. då vill man ju inget annat än att färga håret dööödsrosa. u know.

2011-09-09 @ 14:09:35
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Gnarl

sv: Hahaha åh jag gillar dig. Du får skicka din adress till mig tycker jag, så att jag kan skicka fina brev i kuvert med världskartan som motiv (http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq7sim0xKk1qdsibko1_500.jpg), eller när jag hittar små, något morbida randomgrejer i stan. Liksom word.

2011-09-11 @ 15:09:04
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var en ensamma mamman-serie med precis det där (om att komma på något att göra och sedan tappa suget när en förälder föreslår det) som jag kommer djupt ihåg från min barndom. Tänker på den varje gång det händer. Men nu kan jag ej hitta den.

2011-09-13 @ 03:06:24
URL: http://monkeygonetopaperstreet.blogg.se/
Postat av: Bodil

Sv; "Unts, pengarna rullar in som de ska det går bra nu!" Tar 3 månader sen blir man inkallad till ett gruppmöte! De skickar brev så jag tror inte de har glömt dig ;P

2011-09-14 @ 23:58:35
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0