datorer

Lukas Andreasson
hahahahahhahahahah, mitt rum var jättemörkt så jag såg ingenting och hade ingen aning om var jag var så när jag försökte lägga datorn på sängen hamnade den i luften istället x)
Frida Björnberg
hahahahahahahahha talangfullt
... med andra ord slängde du den i marken?
Lukas Andreasson
... kanske
jag trodde verkligen att sängen var där D:



Postat av: Gnarl

sv: Hahaha jamen ÅH deal det blir helt fantastisk! Hahahahaha disneylåtar högt och falskt, jag rådiggar :3



OCH JAG FICK DITT KORT/BREV/SAKMANFÅRPÅPOSTEN. Blev toktoktokglad, du är ju snorskön. Alltså det var hysteriskt fint, heh. Har försökt ladda ner Mnemosyne också, since det låter som något jag skulle kunna älska men internet här är fucked och vill inte skaffa hem det åt mig ._. finns ingenstans man kan se det online?

2011-11-28 @ 18:29:43
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNÄLLA UPPDATERA

2011-12-09 @ 21:05:26
Postat av: Stina

Sv: Jag vet faktiskt inte... Jag brukar hitta det mesta på eBay faktiskt, så kolla där :)

2011-12-15 @ 23:33:27
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0