fu jä





Mor tog med Bodde och mig till Norrköping för att leta studentskor. Jag körde halva vägen och sov halva... jag var en trött Frida. Vi var jättehungriga innan vi åkte, och sen tog vi några varv runt Norrköping innan mor hittade ett håll hon hittade till centrum från (wtf?) så vi han vli jättehungrigare... Sen hittade vi ett sushiplace och åt världens skummaste sushi. Riset måste ha tillagats med nån supervinäger eller nåt för allt smakade helt fuckat och man kände knappt smaken av fisken... Inte ok. Första gången jag ätit sushi och inte blivit glad. Sen for i alla fall Bodil och jag runt och gick systematiskt igenom hela sortimentet på alla skoaffärer vi hittade men blev inte alls imponerade. Det är megasvårt att hitta skor som både är snygga, sköna och har ett överkomligt pris. Sen 20 min innan stängningsdags hittade faktiskt båda ett par skor som faktiskt motsvarade kraven... likadana, hahahahah. Men ja. Dom är asfina. Mina första klackskor, hohoho. Ska bli... intressant att se hur det går. Men de är sköna och stabila så på nåt sätt för det lov att gå. Så nu är både min studentoutfit och baloutfit kompletta bortsett från att jag måste köpa nya strumpbyxor eftersom det redan är hål på dom jag köpte.

Slänger med en bild på ett jättefint halsband jag fick av Erika i påskas. Bara för att tumblr är nere och jag har inget bättre för mig än att plugga och det orkar jag inte riktigt än.

Haha... blueberrybells är härmed en fashionblogg. Not. Ehehe. Men ja. Skönt att ha allt klart till avslutningen och så. Bortsett från att jag iofs ska försöka fixa en väska och någonting att ha över axlarna på balen... Men det viktigaste är i alla fall klart. Woho.

Hatar för övrigt att blogg.se blivit fett omoget och aldrig lägger upp mina inlägg förns åtminstonde enn dag efter att man skapat dom... Kul.

Postat av: Gnarl

MEEEN GAAAGRHAGAHRGH gurgel

snygga skor. döds.snygga.

2011-05-19 @ 08:21:42
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Klassmorfar

Sjuukt snygga skor! :D Ni kommer vara super vackra(re)!!<3 Shit, blir nästan gråt färdig när jag tänker på er student haha, blir så stolt, av någon anledning xD Ska bli superkuk<3

2011-05-19 @ 08:53:03
URL: http://johandenlille.blogg.se/
Postat av: Klassmorfar

Hahahah LOLOLOLOLOL xD "superkul" menade jag!!!

2011-05-19 @ 08:53:47
URL: http://johandenlille.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH.You're killing me Johan. SUPERKUK! SUPERKUK! Jävla snuskhummer!

2011-05-19 @ 23:15:24

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0