chilla grillen jao



Hejhejhejhej. Nu. Nu är jag nästan klar med skolan. Jag skrev 4 prov den här veckan. Tror det gick hyfsat. Stolt tjej. Nu ska jag bara lämna in någa Foto B-grejer och fixa en portfoliogrej vad jag vet så är jag helt klar med skolan. Känns rätt sjukt men jävligt skönt. Och imorn drar jag till Prag. Taggar som fan 8D hihihi.

Igår var Joppe, Julle, Asse, Mackan, Lukster och jag ute och grillade och hade ett litet avsked liksom haha. Lukster och jag grillade äpplen. Det var ganska partey. Asse bjöd på världens godaste cupcakes och allt var ganska perfekt. Vi gjorde en väldigt fin brasa.

Kommer sakna dom fan. Men en vecka ska jag nog klara, och Pop och jag ska köra adventure time non stop så jag kommer ha annat att tänka på hahahahh.

Vaknade för övrigt idag och fick veta att mor köpt en underkjol till mig att ha på balen och ett par hopfällbara ballerinaskor att byta till om jag tröttnar på klackskorna på studenten haha. Bra där. Emmabodabiljett ska hon fixa också 8) Gillar. Vore bra att hitta nåt tjöj-/jackaktigt att ha på studenten också, fan det bara dyker upp nya saker hela tiden... Men annars klarar jag mig!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0