done and done

Facebook-uppdatering som sammanfattar skolveckan. Eller skolan över huvud taget. Får seriöst damp på alla n00bs som skolkar heeeeeela tiden och på alla som kommer men som inte skulle orka engagera sig i en enda jävla grej även om deras liv hängde på det. Klart man skolkar ibland, och klart man inte kan bry sig om allt men det finns gränser /hyperventilerar.

Hur som helst. Jag har ingen tidsuppfattning när det gäller det förflutna, men någon dag bjöd jag in mig själv till Bodil. Vi åt, tittade på anime, fikade och tittade på anime. Och fikade lite till. Och drack te. Det var fint. Vi såg på Higurashi No Naku Koro Ni, världens sjukaste anime. Jag har redan sett nästan hela första säsongen och Bodil har sett båda, men vi ser den igen eftersom jag aldrig såg klart den och inte vågar kolla ensam, heho.

I fredags spelade vi kinect hos Jesper och sen drog vi, Csanis och Asse till Julia och åt pizza, drack och lekte att golvet var lava. Hela fredagen var galet derpig. Det var fint och jag hade tokroligt. OCH! Jag följde med Julia till piercaren för att han skulle hjälpa till att sätta tillbaka kulan på hennes septumring, och när vi satt där inne kisade piercaren aka köttbullen mot mig och undrade om det inte var jag som hade beställt en hästsko för några månader sen och jag ba omgggggg yes. Vågade inte fråga för jag har ringt och tjatat på honom så många gånger redan hahaha. Men nu hade både min och Julias hästsko kommit och han sålde dom för 40:- eftersom jag betalade och jag hade fått vänta så länge. WIN!

På lördagen lekte jag med Lukas. Vi spelade Amnesia och dog. Amnesia är läskigt... Vi var hos lilla Emil ett tag också med Lotta mfl. Sen blev allt knas men Lukas och jag challangade oddsen och vann när vi lyckades ta oss från Oppeby till Arnö med bussar mitt i natten utan att faila.

Nu är jag hemma och tonar håret grönt. Mina vuxna åkte iväg och kommer va borta ett tag. Det skulle vara mycket nice:are om det fanns goda nudlar hemma och jag inte hade Amnesia fastetsat på näthinnorna, ehe. Men men! Det ska nog gå. Over and out.

Postat av: ChillJohan

Ey fett jobbigt det där med skolan. Känner fett mycket igen det! Folk vill ha studentflak, lakan och allt det mesta andra serverat på ett silverfat :( Hälsa att jag är disappointed på dem!



Åååh grön toning, gilla gilla gilla! :D Tack åter igen för rastavodoon, it's the awesomest och så borde vi nog ses snart tycker jag :) kraam

2011-03-06 @ 22:55:11
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0