btw

Bestämde mig typ nyss för att jag är trött på det svarta i mitt hår. Sååååatteh... när det gröna gått ur blir det väl avfärgning och blekning för hela slanten haha. Ska typ satsa på lila, grönt eller... grått kanske. Vet inte än. Kommer bli massa jobb.... och pengar </3 Men liksom. Ja. Nu är det dags igen. Så är det bara. Typ.




Jag har så tråkigt att jag avlider.

Postat av: Ninni

Sv: Det är Jasmine Falk på bilden. :) Jag lägger upp random bilder ibland som inspirerar. Nu står iallafall även modellens namn med! JA, visst har hon? :D

2011-03-10 @ 21:22:46
URL: http://spiritofthings.blogg.se/
Postat av: Gnarl

Alltså neeeej, så får man inte tänka. Man kan ha platåskor till typ ALLT. Fast jag måste ju erkänna att jag liksom.. aldrig använder dom längre cuz it lookz 2 weird. Men ändå. Liksom.



Och THNX FOR TIP. Ja jag vet, det borde fett vara någon låt jag har någon slags relation till. Men det är svårt va. Du har i alla fall haft bäst förslag so far <3



OCH COOLT MED HÅRET. Jag gillar det. Jag röstar för lila eller grått vad fan.

2011-03-10 @ 22:49:12
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: ChillJohan

GRÖÖÖNT yoo!!!<3 (oväntat va?) Asså ditt hår kommer ju tillslut bli grått ändå så jag tycker att du kanske inte borde ha så bråttom med det ;)

2011-03-11 @ 22:41:38
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0