Såhär ligger det till

Jag har neglectat bloggen ett tag och jag ber om ursäkt för det, men jag har en del anledningar:
  1. Jag tar snart studenten, och senaste tiden har jag haft fantastiskt mycket att göra i skolan. SJUKT mycket.
  2. Jag har varit i Tjeckien en veckaaaa.
  3. Jag har ingen macbook längre. I början av tvåan fick alla esteter låna varsin från skolan, vilken jag använt sen dess. Den har praktiskt taget levt med mig och följt mig troget överallt varje dag. Men den här veckan fick vi lämna tillbaks dem /deepcut.
  4. Nu får jag nöja mig med min gamla stationära PC, vilket inte på något sätt är lika tillfredsställande som att krypa ner i sängen med datorn i knät. Det är obekvämt, skärmen flimrar och tangentbordet laggar br00tally.
  5. Den tiden jag spenderar på datorn går i första hand till att hänga på tumblr vilket är grymt enkelt och underhållande och sällan ger mig något att bli frusterad över.
Så är det alltså! Dock tar jag studenten nästa vecka, och i present har jag önskat mig en macbook pro, så om allt går väl kommer jag bli mer aktiv efter det!

Jaa, i övrigt då... Prag var nice! Jag var där och hälsade på finaste Pop, som numera är min pojkvän... hohoho. Det är fint. Och nu är vi tillbaka i Sverige båda två. Promenera på Charles-bron och titta på astronomiklockan hann jag innan jag åkte hem också, haha. Så är jag färdig med skolan, och det känns rätt soft. Och Bodde och jag tittade klart på Higurashi no naku koro ni idag, så nu kan vi börja på Kuroshitsuji. Eller nåt. Case 39 hann vi se också, läskigaste filmen jag sett på ett bra tag asso. Shitfuck.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0