thir13en ghosts


Hohoho, idag är jag hemma igen efter att ha sovit borta 5 nätter. Jag spenderade 2 hos Jesper tillsammans med honom, Bodil och Jespers vattenpipa. Vi åt tacos, vältrade oss i bakelser och tittade på skräckfilm. Och lite porr. Fint som snus.

Sen var jag hos Csanis och drack vodka med Julle och Joppe. Vi cyklade till coop, snackade skit och åt upp Csanis brorsas ostbågar. Och tittade på fab 5.

Sen var jag hos Pop och tittade på skräckfilm med honom och Oskar. Vi såg bla thir13en ghosts. TOKIGT BRA film. Det var något med den som gjorde att jag gillade den skarpt. Kanske att den innehöll hela 13 st olika spöken (♥) hahah. Men den var ascool. Den handlar om en familj som ärver ett skitspejsat hus och flyttar in, ovetandes om att det finns 13 hämndlystna spöken inlåsta i källaren. Det fattar familjen inte förns huset som i princip är en skitstor maskin låser in dem och släpper ut spökena ett efter ett. Låter inte så speciellt kanske men jag gillade den stenhårt. Den var i alla fall sjukt spännande och rätt blodig.




13 ghosts gif:arna är från kamaezing


Vi såg också Dead Birds som inte var i närheten av 13 ghosts nivå, men som överraskade mig positivt. Den utspelar sig på 1800-talet (vilket gjorde att jag hade ganska låga förväntningar på skräcknivån eftersom man inte har så mycket att relatera till... typ) och den var inte jättebra, men den var verkligen läskigare än jag trodde. Den lyckades bygga upp en riktigt ruskig atmosfär. Att Pop satt brevid mig och var livrädd kan dock ha bidragit till detta, haha. Kände mig sjukt modig när det var han som ryckte till och inte jag. Anyway. Det hände många jävligt skumma grejer och hade några verkliga OHSHIT!-moments. Och jag ska inte avslöja för mycket men slutet mindfuckar en rätt brutalt.

Nu sitter jag här och äter avocadomousse (!) och försöker avgöra om det är gott eller inte, samt funderar på att försöka lokalisera min rökelse som ska finnas någonstans.

Postat av: Gnarl

sv: åh TACK. Du är tjockt snäll. Jo det lutar nog mot snäjks, du har ju halva inne redan, go go go!

2011-07-12 @ 12:18:43
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0