alla som inte dansar


Den här kvällen var helt vansinnig. Kan fortfarande inte komma över att vi lämnade vetrinskåpet intakt. Jag pajade en skitstor vas... med huvudet. Kände det inte direkt då, men vaknade när vi sovit ett tag av att ett område på mitt huvud var enormt svullet och gjorde skitont när jag hade den sidan mot kudden haha. Hittade ett jack senare också. Party hard. Hur som helst. Vi hade askul. Vi fick inga högtalare att funka med någon dator så vi lyssnade på det vi hittade. Vilket var ca 50 skivor med 90-talshits. Nostalgitrippade loss. Joppe och Simon rappade hela kvällen. Och vi satt i säkert en timme runt Astrids köksbord och slukade varma knäckemackor med ost som om det inte fanns någon morgondag.

Postat av: Gnarl

DET ÄR LÖJLIGT VAD GLAD JAG BLEV NÄR JAG HADE FÅTT EN NOVELLKOMMENTAR AV DIG. Jag måste chilla, andaaas. Ett två tre..



Heeeej!

Du skrev så mycket fint att jag inte ens vet var jag ska börja svara så jag skriver mest att TJA du är som en boss (alltalltallt låter fånigare på svenska, ett så fult språk rly, och ju fånigare saker är desto bättre tycker jag om dom) och jag är asglad att jag kan totalt rapea din blogg igen. Jag har stalkat din tumblr, såklart, den är också asfin. Men hey, blogg > tumblr. Mest för att då kan jag skicka mina fula kommentarer :3333:33:33:333:333

2011-07-01 @ 13:08:26
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Gnarl

sv: och JA. Vi är klock-buddies. Det är synd att du inte bor här i storstaden, då hade vi kunnat bilda en hel armè med såna som oss.

2011-07-01 @ 13:11:31
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0