ehu

Ehhh känner att det kommer ta ett tag att be back on track med bloggandet liksom. Har blivit sjukt beroende av tumblr den här tiden, ja ännu mer än förut (jag har varit sjuk sjukt länge = sitta hemma vid datorn sjukt mycket + inte haft någon egen dator = inga gamla bokmärken/historik = vad fan var det jag brukade göra på datorn innan?). Men jag och min lilla macbook kommer bra överens so far! Har börjat färglägga lite saker redan, NAJS MED PS IGEN, hehu.

Anyway... jag såg en sjukt bra film idag på sexan: Lucky Number Slevin. Galet bra. Väldigt spännande och ganska mind-fuckande ehhhh vet inte vad jag kan säga utan att spoila. Men den var lite Spy Game möter Fight Club typ. Handlar om en kille som ska hälsa på en kompis tror han, men kompisen är inte i lägenheten när han kommer dit. Han blir sedan förväxlad med kompisen som var skyldig några andra snubbar en jävla massa pengar. För att bli fri från skulden måste han döda en kille. Kortkortkort sammanfattning, det är mycket mer avancerat än så, men men. Kan avslöga att Bruce Willis är med (♥) och Josh Hartnett är vrålsnygg i huvudrollen :DDD


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0