anime :DDDDDD

Fan, kom på nu att min lista med animes som folk rekommenderat mig är förlorad eftersom den var en gadget D: Men oh well, uppdaterar den här lite:

Anime/filmer jag sett:
  • Howl's Moving Castle
  • Spirited Away
  • Perfect Blue
  • Kakurenbo
  • Cowboy Bebop the Movie: Knockin' on Heaven's Door
  • Tekkon Kinkreet
  • Paprika
  • My Neighbor Totoro
  • Blood: The Last Vampire
  • Vampire Hunter D: Bloodlust
  • Tales from Earthsea
  • Akira
  • Final Fantasy VII Advent Children
  • Kiki's Delivery Service
  • The Castle of Cagliostro
  • The Girl Who Leapt Through Time
  • Grave of the Fireflies
  • Barefoot Gen
  • Princess Mononoke
  • Metropolis
  • Ponyo
  • The Cat Returns
  • Summer Wars
Anime/filmer jag vill se:
  • Steamboy
  • Puss in Boots
Anime/serier jag avslutat:
  • Death Note
  • Ouran High School Host Club
  • Tengen Toppa Gurren Lagann
  • Samurai Champloo
  • Darker Than Black: Kuro no Keiyakusha
  • Darker Than Black Gaiden
  • Darker than Black: Ryūsei no Gemini
  • FLCL
  • Mnemosyne
  • Higurashi No Naku Koro Ni
  • Higurashi No Naku Koro Ni Kai

Anime/serier jag sett mer eller mindre av men inte avslutat:
  • Naruto
  • Eureka 7
  • Mushishi * (13)
  • Sailor Moon
  • Petshop of Horrors
  • Soul Eater (17)
  • Code Geass (3)
  • Kuragehime *(2)
  • Durarara * (8)
  • K-On* (3)
  • BRS* (1)
  • Lucky Star * (6)
  • Kuroshitsuji *
  • Elfen Lied (1)
    * tänker avsluta dessa också... någon gång
Anime/serier som jag sett lite random bitar ur av olika anledningar:
  • Pokemon (duh)
  • One Piece
  • Bleach
  • Hetalia
  • + massa andra jag inte minns
Anime/serier jag vill se:
  • slutet på Mushishi >:|
  • Arakawa under the Bridge
Yeah så jag och Bodil har sett klart båda säsongerna av Higurashi No Naku Koro Ni, sjukt bra båda två även om ettan var mycket läskigare och med andra ord lite bättre (lol). De var väldigt olika, ettan var seriöst helt psycho. Tvåan var det inte alls, dock väldigt spännande i och med att man får veta anledningarna bakom det som händer och vad allt går ut på egentligen, hahah.
Jag har tittat lite på K-On (en shojou och handlar om ett par tjejer som startar ett band, den är sjukt gullig, mysig och lite random) och Lucky Star (också en shojou, det är en slice-of-life som handlar om en tjej som är galen i anime och spel... yeah. Första avsnittet suger men den blir riktigt rolig sen).
Och Kuroshitsuji är det meningen att jag ska se med Bodil nu när Higurashi är avklarad.
Har även tittat en del på Code Geass igen (på bussen till Tjeckien), har dock fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den eller inte. Den är rätt cool, men storyn? Vi får se.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0