tjoho

Tjo. Julle, Bodde och jag gjorde de sista ändringarna och förbättringarna på vår serietidning idag, pratade med tryckeriet osv. Det blir coolt. Hoppas vi bara får nog med finansiellt bidrag från skolan så vi kan trycka så många som vi planerat.

Jag var hos Sebbe en stund sen. Mina nycklar ramlade ur fickan och hamnade i soffan och då var Sebbe gullig nog att slänga iväg dem, så när jag drog glömde jag hämta dem. Ehe. Det är svårt att cykla med en låst cykel upptäckte jag när jag väl klivit av bussen. Usb-minnet med all anime sitter självklart på nyckelklippan också. Oh så lyckat.

 

Hoppas för övrigt att Bodil och Jesper har en kick-ass tvåårsdag, heja er!


Postat av: Sickan (Katten :3)

Snälla säg att man kommer kunna köpa en serietidning nånstans, jag är typ helt to die for på den D: Nej men ärligt, skulle kunna offra ett finger. Eller nåt. Heh ._.

2011-01-20 @ 12:49:09
URL: http://weirdhair.blogg.se/
Postat av: Bodil

Naww söt du är :D <3

Men nu är allt till rätta med dina nycklar, så tappa dem inte igen ;D XD

2011-01-21 @ 22:17:27
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0