Oh yeah

Så var det 2011 då. Gillar '11', det känns bra liksom. Hoppas det blir ett episkt år. Fast det blir det ju, tar ju studenten och allt så. Men men. I alla fall. Jag hade ett svin-najs nyår, var glad hela kvällen och klarade mig helt utan katastrofer vad jag vet, woho!

Började den sista dagen på 2010 hos Erika där vi fortsatte se på Buffy, gjorde oss i ordning och samlade oss mentalt och sådär. Sen bar det av till stan och hem till Emil, och vi var coolast eftersom vi kom först... Näst efter Edvin som redan var där, men det räknas typ inte. Sen kom resten av folket och så förfestade vi mellan 7 och 11 och hade det allmänt awesome och trevligt och så.

Sen begav vi oss såklart till hamnen och bevittnade den typ finaste fyrverkeri-showen ever. Jag älskar fyrverkerier och jag blev seriöst nästan tårögd av allt. Sjukt fint var det. Extra fint blev det av att jag träffade Jonte, Johan, Jesper, Michael och sen Julia och Astrid, och det ägde.

När fyrverkerierna var slut gick det jävligt snabbt och plötsligt halvsprang jag med Johan och Julia mot krogen för att hinna dit innan de slutade släppa in folk, hahah. Vi klarade det med typ 30 sek marginal, och satt därinne och myste ett tag. Sen dök det upp en asfin kille som raggade stenhårt på Johan, och Julia och jag blev typ helt till oss och försökte oss på lite match-making. Det gick lite sådär, men det slutade med att alla 4 hamnade på efterfest med en massa fina ex-bildare. Det var superfint.

Och jag kan ju bara konstatera att jag är lite stolt över att jag hann med så mycket och det utan katastrofer som sagt... Men det bästa är såklart att jag fick vara med så många underbara människor och jag är så himla nöjd, hahah!

Såatteh... Jag hoppas det här kommer bli ett kick-ass år för mig och mina vänner och alla andra coola typer där ute! Och btw, nästa inlägg blir en bildbomb. Såklart.



Postat av: ChillJohan

Underbart fint och kul nyår på alla sätt! var så jävla kul att hänga med er :DD<3 Fin tanke med matchmakingen iaf haha xD<3 Gott Nytt Jäkla År på dig Frida!

2011-01-03 @ 10:44:25

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0