I wish

Önskar det här funkade irl hahah. Hur som helst, fick sluta tidigt idag så jag skulle hem och göra två skolgrejer och leta upp lite saker till imorn. Då hände det dock som så att jag upptäckte att jag Pet Society funkade på min dator igen (har inte gått på flera månader) så jag möblerade typ om hela mitt hus och spelade flera timmar av ren entusiasm. Har inte gjort nåt av det jag skulle... fail, hahah.

Nån annan som är lite talanglös är Sebastian. Han fick tillbaka sitt PSP häromdagen men jag glömde ge honom sladden så han fick den idag istället. Ett par timmar senare ringde han och erkände att han tappat bort den hahahhahahahhahaaaa. Han fick inte ens behålla den ett dygn.

I övrigt.... på torsdag ska jag och Erika på BMTH så jag langar peppeN!



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0