guhh

Är mest för arg och trött för att blogga. Allt går åt helvete och jag har ont överallt. Lektioner, lärare och bussar ingenting funkar som det ska. Heja första skolveckan.

Anyway. Imorn blir nog chill, ska försöka att inte gå och lägga mig mitt i natten ikväll med. Som jag gjort de senaste veckorna. Verkar som att vi ska till nån pub med lite folk, kan bli trevligt. Sen kanske nån film med Sebastian. Hoppas på ostbågar. På lördag drar vi till Stockholm och invaderar SF, hihihi. Och det är inte långt kvar till BMTH heller. Sushicore approves.

Det här är förresten ett TOKBRA j-rock band --> Abingdon Boys School. De har gjort den asfeta openinglåten till Darker Than Black (Howling!). Nu ska jag rita och lyssna på The Horrors som jag inte lyssnar på egentligen men de är så snygga att de måste ju nästan vara bra. Eller jag vet egentligen att de är bra, men jag lyssnar som sagt inte på dem. Så nu ska jag göra det på riktigt.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0