Bring Me The Horizon ♥

Eehhehehehehhehehehhe. Exakt hur underbart det var i torsdags går inte att beskriva med ord. Jag tänker inte ens försöka. Men jag och Erika tågade till Stockholm, åt ihjäl oss på Mongolian Barbeque (igen), köade i 1,5 timme till BMTH-signeringen på Bengans och jag träffade Dani och det var fint och sen träffade vi bandet och jag blev i princip helt hysterisk inombords och det var jättefånigt och jag är helt cp men jag ska erkänna att jag började nästan gråta när vi gick därfrån över hur snygga Oli och Matt N är hahahahh. Matt var f.ö fett hurtig osv när han signade min kittybrains-börs och Suicide Season (Cut Up)-bookleten och typehh minns inte riktigt vad vi sa men han typ "Hello, how are you" och jag ba "Err I'm fine thank you and I have say you that you're totally gorgeous" och Matt ba "yeah I know, thank you!" lolololololololol. I alla fall. Det var fint. Sen värmde vi oss med chailatte på Wayne's och jag hörde av mig till Viper och efter att han och hans basist varit inne på fel Waynes och letat kom de och totalägde Erika och mig för de hade släntrat in efteråt på Bengans och träffat hela BMTH som var kvar där och gick runt och chillade...

I alla fall, sen tog vi oss till Fryshuset och Erika och jag checkade in merchen och köpte varsin tröja under Tek-One. Vi kollade på The Devil Wears Prada och var inte så imponerade och sen blev vi lite mind-blown när Architects spelade för de var rätt feta och vi hade inte hört dem förut (vi är n00bs?!?!?!??!) och folk var allmänt fittiga och jobbiga och borde skjutas för nästan alla trängdes och bökade och slogs och sparkades och då menar jag inte i moshen för där ska det ju vara så, utan när man bara stod och inte gjorde en fluga förnär. Det är dålig stil tycker jag. Men sen hittade jag en chill spot rätt långt fram i alla fall där folk mest stod och hade en good time och röjde lita lagom respektfullt hahah. Träffade ett par tjejer från Nyköping där, och såg en tjej med en asfin blå peruk och blev glad.

Och SEN spelade BMTH. Och jag dog. För de var så bra. Jag vet ju att alla bra band är inte bra live-band men BMTH överträffade alla förväntningar. Olis röst var fantastisk och han såg så sjukt lycklig ut och alla i bandet bara utstrålade awesomeness och Matt N spelade utan tröja (OMG YES PLZ) och det blev en så himla bra stämning i hela lokalen, folk slutade vara fittiga och helt plötsligt kunde man stå längst fram med lite space och utan armbågar i huvudet och det var helt underbart. Helt sjukt fint. Tror det kan ha varit den bästa spelningen jag varit på, bästa bandet, bästa stämningen, bästa allt. Och Erika och jag turades om att fota och filma lite så jag har massa fina digitala minnen, hiho.

ARCHITECTS


BRING ME THE HORIZON

Postat av: Anonym

HAHAHAHA Jonas tröja<3

2011-01-29 @ 01:41:51
URL: http://angelspits.blogspot.com/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0