bring happiness today... or have our will

Tjo, vi sov förövrigt hos en asmysig släkting till Erika. Hon gav oss ett taxikort så efter konserten tog vi en taxi till hennes lägenhet och sov på vardin soffa. Vi gick upp halv 12 på fredagen, käkade frukost och gjorde oss i ordning och sen tog vi tunnelbanan till gamla stan och kikade in på Comics Heaven och SF. Vi införskaffade varsin Team Buffy pin och jag köpte till slut Sentimental Circus-kaninen jag gått och klämt på varje gång jag varit inne på SF det senaste året, hahah. Fett nöjd. Sen hamnade vi på Monki som hade århundradets rea och jag fyndade två superstora supermysiga vita tröjor och en tisha för sammanlagt 120 kr. Nöjd där med. Vitt är inte riktigt min grej egentligen så jag ska nog färga den vänstra grå eller svart eller nåt. Annat jag införskaffade på diverse ställen var en Stinky-penna, kylskåps-poesi-magneter på temat lycka, blandade djurörhängen, en MyMelody-pez att hålla Hello Kitty-pezen sällskap och en gummiguldfisk. Jag glömde fota hälften, hahah. Och min katt är helknasig. Hon märker direkt när något är på gång, och hon måste provligga på alla nya saker man tar hem. Finns inget nytt nöjer hon sig dock med att ligga på min mobil. Knaskatt. Och titeln på bloggen är ett smakprov ur min och min mors nya kylskåpspoesi. Just den raden blev dock mer ett hot än poesi, haha.




Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0