svart och svår

Julia skulle beskriva mig med tre ord i onsdags. Vilka valde hon? Svart, och, svår. Hon är fin. Huvudet på spiken. Det kan jag stå för, haha.

Men fy fan vilken jävla vecka jag haft. Får krupp av att tänka på det. Eller fan, inte bara den här veckan. Alla veckor de senaste veckorna. Jag hatar allt som existerar. Jag vill spränga allt jag ser. Folk försöker diagnostisera mig åt höger och vänster. Jag kan ingenting om någonting men jag hatar så mycket och står ut med så lite så en näve ångestdämpande vore nog inte en helt olämplig medicinering. Synd att jag inte bara hatar psykologer, jag har fobi mot dom också. Så det lär ju bli jävligt lätt att fixa. Tjoho, psykfall 4 life.

I alla fall. I onsdags blev jag faktiskt på gott humör. Det som behövdes? Friterade räkor och en asiat som ger bort rosor. HIHO typ. Behövde käka innan jag tog mig an både en körlektion och en 3,5 h teorilektion (aka riskettan) så jag släpade med mig Bodil till City Asia där vi delade på lite asiatkäk. Och sen när jag betalade fick vi varsin ros av kinesen i kassan. De hade blivit över från alla hjärtans dag. Bodil och jag hamnade i 7:e himlen såklart. Rosor och asiater är allt som behövs. Så lättköpta är vi.

Igår följde jag med Bodil till Polisen när hon skulle fixa pass. Vad finns på samma ställe som pass-avdelningen? Hittegodsavdelningen. Vad gjorde jag när vi gick därifrån? Glömde min väska. Med dator och allt. På hittegodsavdelningen. Känner mig så jävla talangfull. Sånt händer bara inte. Det är liksom IQ bananfluga.

Hämtade den idag i alla fall. Den fanns kvar, med dator, kamera och mp3-spelare i behåll. Tjo. Sen köpte jag en Eric Draven-actionfigur (The Crow) som jag gått och velat ha i flera år (läser du det här Erika? TODAY IS THE DAY). Gillar. Fotade lite också när jag kom hem med systemkameran jag lånat från skolan. Men gick det att lägga över bilderna på datorn? NEJ. Ovärda skitkortläsare. Gillar inte.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0