underbara The Cure

Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag har återupptäckt The Cure och nu älskar jag dem nästan lika mycket som jag älskar anime. Men deras musik är så underbart mysig och så tokigt vacker samtidigt som den är lite obehaglig och det är så fint att jag dör lite. Älskar deras videos också, eller ok jag har bara sett 2 för jag är en sån där som inte obsessar över band på det sättet haha. Det räcker för mig att de gör asfin musik och sen bryr jag mig inte om vilka de är eller nåt mer haha (bortsett från BMTH kanskeeeeee). Därför är jag rätt efter med saker som typ borde va självklara. Anyway! Det här är två av mina favoritmusikvideos över huvud taget!


Låten i sig är en av de finaste kärlekslåtarna ever, och videon är ju bara tokfin! Så härlig och mysig och enkel och liksom random, allt är så vackert och Robert Smith är så söt och jag älskar hans kläder ochochoch här exploderade min hjärna.


Och shit, det här är ju bara... jag saknar ord. Det är så fint, och verkligen drömskt och magiskt och obehagligt och fintfintfint. Bara wow.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0