OTUR

Jag skulle ha haft en illustration med i SN idag igen, men icke! Den kom inte med. De har problem med sina jobbdatorer på redaktionen. Förra gången jag skickade in en illustration trodde datorerna att det var ett virus, så deras datorexpert fick fixa fram bilden. Hon skulle ha gjort den den här gången med men den nya illustrationen verkar ha failat på att komma in i systemet igen. Så den blev aldrig tryckt. Lite snopet sådär, ehe. Massa jobb helt i onödan! Det känns rätt ovärt eftersom jag är så petig, och så ledde alla dom där timmarna inte till något alls. Fast det är ju knappast den snyggaste bilden jag gjort heller, så det är väl ok, haha. Öh. Fulbild.

I alla fall, temat på bilden är det svåra valet, och den skulle ha varit med till en special om gymnasievalet. Yup. Den är ganska tråkig och jag gillar inte direkt stilen på den, men oh well. Jag höll på att glömma deadlinen på den så skissandet blev lite ruschat. Därav ingen direkt masterpiece.



Postat av: Gnarl

Den var hur som helst AAAAAWESOME.

2011-02-26 @ 17:40:40
URL: http://to

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0