mvg+++++++ (eller "min hatkärlek till internet")

Öh. Har sedan 13 idag försökt få ihop en rapport till min samhällslärare. Vid 18-tiden bestämde jag vad den skulle handla om. Hittills har jag hunnit läsa om bla the Stanford prison experiment, Milgrams lydnadsexperiment, månfaser, Enhet 731, andra experiment på människor, Veronica Lake, dvärgar, möss som åldras baklänges, en bloggande transa, och en kille som flyttat till Filipinerna och har en egen butler. För att nämna några artiklar jag stött på. Jag har skrivit minre än 300 ord på rapporten, som ska handla om dödsstraff. Och som för övrigt skulle ha varit inlämnad i oktober förra året.


Postat av: ChillJohan

Internet är plugghästens värsta fiende! Sjukt intressanta grejor du hittade ^^

2011-03-01 @ 14:56:29
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0