Jag saknar

  • sol
  • värme
  • aka vår/sommar
  • aka sitta ute jättesent under filtar och röka vattenpipa med mysigt folk
  • Popppppppppp
  • O'learys
  • festaaa
  • Peace & Love
  • BMTH-spelningen
  • fortfarande dom rutiga jeansen som försvann nåt/ett par år sedan
  • att vara frisk
  • att vara nöjd och glad
  • att kunna prata om allt med Sebastian för jag tror han hatar mig nu?

Topparna på min lugg ser brända ut.


Postat av: Bodil

Sv; Åh tack så mycket :D Ja du får skynda mig dit när du blir frisk!!! Haha ja den är verkligen speciell, helt knäpp x)



Du får lägga i grönt så fort så möjligt så ser det inte så brända ut ^^ eller du kanske hade tänkt bleka en gång till?

Hm hoppas det blir bättre snart! Du vet att jag finns här och så.. *Känner mig otroligt olustig och tjatig* x) <3

2011-02-08 @ 12:23:34
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

i agree with you på dom mesta punkterna! och pojkar är dumma appropå det där med sebastian hatar dig (vilket jag inte tror att han gör) men ah <3

2011-02-09 @ 16:42:10
Postat av: Anonym

/Jessika

2011-02-09 @ 16:42:31

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0