ANIME

Lawd, I'm on a roll tonight! Öh. Det här är förmodligen totalt ointressant för alla andra än mig själv, såatteh. Ja. Jag vill bara göra det här för att få en överblick. Listorna är inte kompletta på något sett, skrev bara ner de jag kom på just nu.... ska försöka fylla i den varteftersom hade jag tänkt. De är i ungefärlig ordning.

Anime/filmer jag sett:
  • Howl's Moving Castle
  • Spirited Away
  • Perfect Blue
  • Kakurenbo
  • Cowboy Bebop the Movie: Knockin' on Heaven's Door
  • Tekkon Kinkreet
  • Paprika
  • My Neighbor Totoro
  • Blood: The Last Vampire
  • Vampire Hunter D: Bloodlust
  • Tales from Earthsea
  • Akira
  • Final Fantasy VII Advent Children
  • Kiki's Delivery Service
  • The Castle of Cagliostro
  • The Girl Who Leapt Through Time
  • Grave of the Fireflies
  • Barefoot Gen
  • Princess Mononoke
  • Metropolis
  • Ponyo
  • The Cat Returns
  • Summer Wars
Anime/filmer jag vill se:
  • Steamboy
  • Puss in Boots
Anime/serier jag avslutat:
  • Death Note
  • Ouran High School Host Club
  • Tengen Toppa Gurren Lagann
  • Samurai Champloo
  • Darker Than Black
  • FLCL
  • Mnemosyne

Anime/serier jag sett mer eller mindre av men inte avslutat:
  • Naruto
  • Eureka 7
  • Higurashi No Naku Koro Ni *
  • Mushishi *
  • Sailor Moon
  • Petshop of Horrors
  • Death Eater
  • Code Geass
  • Kuragehime *
  • Durarara *
    * vill se klart dessa... någon gång
Anime/serier som jag sett lite random bitar ur av olika anledningar:
  • Pokemon (duh)
  • One Piece
  • Bleach
  • Hetalia
  • Kuroshitsuji
  • + massa andra jag inte minns
Anime/serier jag vill se:
  • Kuroshitsuji
  • resten av Higurashi No Naku Koro Ni :c
  • slutet på Mushishi >:|
  • Arakawa under the Bridge


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0