blir så sjukt trött

på alla uppgifter man får som arbetssökande. typ, svara på korkade frågor med uppenbara svar


Vad är mitt mål i arbetslivet?
Jaaaaa, låt se nu, vad kan det vara. Kanske få ett roligt och stimulerande jobb och tjäna pengar, men gud vad vet jag, jag har haft fel förut. Är det en kuggfråga? HAR JAG MISSAT NÅT??!

Vilka delmål ser jag som jag behöver uppnå på vägen mot det slutliga målen?
Hm, låt se, hur får man en anställning..? How about söka jobb tills någon nappar???!?!!???!?!??! Kanske?!! Gå på praktik?!?!?!? Eller jag menar: bege mig på en djupgående själslig resa som får mig att bli ett med jobbkosmos. Obv.

Hur kan jag gå tillväga för att nå fram till mina delmål?
Get off my lazy ass, jag fattar, jag hajar, ok. Vid det här laget har jag insett att dom här jävla formulären bara går ut på att pränta in i våra stackars jobbsökande hjärnor att vi har oss själva att skylla att vi är just jobbsökande etc etc

Postat av: Ebbzzchan^^

Dog där~ xD



Gifflar, att söka jobb kommer bli så jobbigt. D: De får ta och förenkla alla frågor till oss failade ungdomar!

2012-01-03 @ 18:12:47
URL: http://ebbzzchan.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0