vad hände med världen?

sitter och kastas lite mellan skratt och gråt över att min mor skyller vår dysfunktionella familj på mig samt anser att jag bara vill sluta äta fisk&skaldjur "för att mina vänner säger det åt (mig)" och om jag verkligen vill göra det måste jag (pank) betala all min mat själv samtidigt som jag förväntas kunna räkna ut hur många centiliter starksprit ( 40 %) en 50 cl starköl (7,0 %) motsvarar för att klara körkortsteorin

Postat av: Gnarl

sv: Åh right?! Dom är så fina. Mitt par hade bara en fågel dock, så jag trodde dom skulle se ut så. Liksom en halv bur - fågel - halv bur. Så att man skulle kunna sätta ihop dom och få en fulländad. Så upptäckte jag sen att ena buren bara saknade en fågel ._.

2011-08-14 @ 19:04:49
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar föräldra-argument ibland xD Saknar dig Fridish! :D

2011-08-15 @ 09:11:34
Postat av: Anonym

Postat av ChillJohan haha ;)

2011-08-15 @ 09:12:05
Postat av: Gnarl

sv: Haha, åh. Du kan få ett av mina <3 DEN UTAN FÅGEL, tehe.

Btw gjorde inlägget mig upprörd. Usch.

2011-08-15 @ 15:14:45
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0