chaaaa bloggEEEEN

Såhär ligger det till vaaaa. Min mor är förskolelärare (dagisfröken som det hette på 90-talet) och den här veckan jobbar jag i köket på hennes jobb! Mellan ca 8 och 13 står jag och plockar saker hit och dit, lägger upp mat och ställer saker i diskmaskinen. Det är typ det. SVINLÄTT. Så jävla perfekt. Det är (HÖR OCH HÄPNA) nästan kul. Man står där och pysslar och blir sällan störd liksom. Funkar för mig. Det tråkiga är att jag kom ju just hem från Emmaboda ganska mörbultad, och lägg till det allt det här jävla bärandet och ståendet gör att man känner sig rätt manglad framåt eftermiddan. För att inte tala om att mitt vego-alternativ till maten uteblev idag, så 5 timmar efter frukost blir jag belönad med... spaghetti och ketchup. Mumz. Jag kommer vara en mör Frida när veckan är slut.

Hur som helst, jag gillar att hinna vara lite social innan jag tar mig hem i god tid och hinner alltså inte lägga mycket tid på att få liv i bloggen atm. Nu vet ni!

Postat av: Gnarl

sv: RIGHT?! Jag ska plugga engtelska bara, språkkurs liksom. Tanken var att plugga Foto på College, men jag var lite för sent ute för det, så om jag trivs stört bra finns det en möjlighet att jag drar tillbaka nästa höst och kör på det.



Nu gäller det liksom ett halvår språkkurs, bo med folk från massa random länder och hänga med irländare hela eftermiddagarna/nätterna. Feel free to join >:3

2011-08-04 @ 01:44:16
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0