ugiohpijoåhigu

kom hem gansk anyss, full och indian. jag har världens finaste vänner som jag ine skulle byta ut för allt i världen. imorn eller snarare senare idag är det hejdå esverige och heeeeeeeeeeeeeej sicilien!!!!!!! som gälleer så jag kanske inte uppdaterar på ett tag. ha det superawesome, särskilt gnarl, jag gillar dig





hahhahah reosr och grejer. det är fint. gillar. kommer missa flyger jag lovar. ¨t universoms godaste pizza idag ellre ok bara smakade, men jag gillde det. klockan är mycket. bajs. pop är inte inne, eller han var det fast sen svarade han inte och loggade ut så det är typ samma sak, och mackan sa inte hejdå fast jag sa til honom men det  är ok.
¨


dåliga saker händer och det suger. hoppas morfar har det bra och att jespers kompis vaknar. amen. pusshej

Postat av: Gnarl

Hahahaha vad glad jag blev. Så jävla fin och full! Vad kul du kommer ha när du läser den här texten i efterhand <3



Och ha awesoemfrigginsuperdupermegafun där nu, lova.

2011-04-01 @ 09:42:59
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Gnarl

VAD HÄNDE MED MIN KOMMENTAR? aja whatev, hahaha. Blev glad. Du kommer nog ha tjockt kul när du läser det här inlägget lite senare, i nyktert tillstånd. Åh good times.



Och ha liksom så jävlasuperdupermegakul där nere nu. Lova!

2011-04-01 @ 09:44:35
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Gnarl

MINA KOMMENTARER BA FÖRSVINNENENENENERRRR!!! rage

2011-04-01 @ 09:45:05
URL: http://totallyderp.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0