jägarN

Jag är förkyld, stannade hemma idag. Och eftersom någon var smart nog att lämna dörren öppen ett tag är huset invaderat av enorma myggor. Kul. Extra roligt att jag är allergisk och får monsterbett när jag blir biten. Också extremt kul att jag är en sån där människa som myggorna dras till direkt och alltid får ca 12043690837 gånger fler bett än andra. Älskar livet. Är sämst på att slå ihjäl dom också. De är så äckliga och blir så kladdiga när man slår dom att jag spretar med fingrarna och hoppas jag missar när jag försöker ta död på dom.. Äh, för övrigt har jag gjort klart en av grejerna som skulle lämnats in någon gång för 1000 år sen. Way to go.

Men! Impulsköpte ett superfint halsband från etsy idag! Det är en liten burk med fågelben i, hihi (inget djur har skadats i skapandet OFC, benen är upphittade). Kan inte vänta tills det kommer. Men det ska ända från USA så det kan dröja ett tag. Tråkigt. Hade haft det på morfars begravning annars. Ska försöka kirra håret tills dess i alla fall. Har jag tur blektes det tillräckligt i Sicilien för att det ska gå att färga violett efter en till blekning bara. Har jag ännu mer tur har det kommit in mer mörklila färg men det tvivlar jag på. Blä. Vill vara fin ju. Vill inte ta farväl av världens finaste människa och se ut som jag vet inte vad.

Postat av: Biz

"De är så äckliga och blir så kladdiga när man slår dom att jag spretar med fingrarna och hoppas jag missar när jag försöker ta död på dom.."



ÅH VAD DU ÄR SÖT!

2011-04-12 @ 10:35:07
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0