ÅHHHHHHH

Copycat murder by ~Sassiee


Få saker gör mig så fånigt glad som fanart. Blir helt tårögd av tanken på att någon satt sig ner och tagit sig tid att rita någon av mina ocs. Den här bilden av sin oc Ronja och min oc Bambi gjorde Sassiee! Och jag kommer vara lycklig i minst en vecka tack vare den. Älskar verkligen både humorn och stilen!



Postat av: Gnarl

sv: Ja alltså, det var rätt underbart. Faktiskt. Sånt där man inte uppskattar tillräckligt mycket när det väl händer, men kommer tänka tillbaka på när man är gammal, sucka och ba "åh vad livet var bra när man var ung" SORT OF.



Fan vad söt btw.

2011-04-21 @ 16:36:24
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: clara

SV: heter the midnight game, om det är den du menar, jag har inte skrivit om den men jag är taggad på en bild med instruktionerna på fb

2011-04-21 @ 20:20:32
URL: http://clowntheater.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0