Wild Thing

Har just sett klart Where The Wild Things Are.... så sjukt fin film. Superbra! Och soundtracket är typ det mysigaste jag varit med om. Och klockan är mitt i natten och jag måste upp ganska tidigt imorn men jag var liksom bara tvungen att slänga ihop den här outfiten hehö.

 

För övrigt är min katt Skrollan finast i världen. Jag såg WTWTA i sängen med hörlurar på mig så jag märkte först inte när Sebastian ringde, fast signalen var på typ högsta volym. Och Skrollan hade legat och sovit precis brevid mobilen och drömt eller något för hon blev yrvaken och typ sjukt orolig av ringsignalen och jamade jättemycket så jag var tvungen att trösta och lugna ner henne innan jag kunde ringa tillbaka... så söt är hon! Men nu ska vi sova :D

Wild Thing

Wild Thing by sushicore featuring a feather hat

Postat av: Gnarlpine

Åå ja helvete vad fin den filmen är. Jag vågade inte ens se klart den, jag började störtgråta i mitten någon gång och stängde av. Ska väl se resten någon gång, men måste nog bli lite äldre och omesig först ._.



Ringen var sjukt snygg!

2010-09-05 @ 15:27:19
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Dica

Ringen och klockan är grymt snygga! Och Where the wild things are, det verkar vara en mysig film, den måste jag hyra :))

2010-09-08 @ 18:17:38
URL: http://gwapa.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0