hetsar kråkor på stavgångare

Ehum. Hoppas på att komma iväg till Norrköping imorn, av flera anledningar. 1: byta mina hörlurar, 2: JAG BEHÖVER NYA KLÄDER och 3: jag måste plugga kanji men.... att ha ett rum med en (två) dator(er) i är väldigt distraherande så en bilfärd vore hälsosamt för mitt japanskalärande.

Vill köpa svart hårfärg också. Har typ bestämt mig nu (men jag är inte 100% på att jag faktiskt vågar hahah). Skulle ha gjort det idag men glömde. Så jag slängde i lite röd toning i håret istället, bara för att liksom. Blev inte så rött haha, fail. Skulle ha varit roligare om det blev riktigt rött, dels för att jag är så trött på rosa nu, och dels för att jag i princip lovat samhällskunskapsläraren att jag ska ha olika hårfärg varje lektion. Bara för att hon antecknade 'rosa hår' för att minnas mitt namn och sen frågade om jag byter färg ofta. Inte så seriöst men det hade varit roligt att ha rosa första veckan, komma med rött sen och en vecka senare svart. Men jag har ju alltid peruken C; 10 min i Photoshop -->

Bla bla. Jag tänker gå stilmässigt från godis till kråka. Haha. Kommer ta år </3

Btw, jag la till en till kategori på bloggen, Outfits (och sånt) med inriktningen kläder/stil, eftersom STUFF kommit att bli mer till inspirationsbilder och andra fina saker.

Postat av: Jessika

Oh svart hår, kommer vara superfint! :] jag vill ju bli blond igen. Men jag är också fortfarande sugen på rött hår för jag klär mig bara i svart nuförtiden och det vore liksom lite färg i tillvaron, haha! :D

2010-09-05 @ 12:15:39
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0