And the wicked shall inherit the Earth

Skämt åsido, har precis sett klart på Constantine för 6237:e gången. Hur många gånger jag än ser den kan jag inte få nog. Den är liksom bara epic från introt till eftertexterna. Helt sjukt. Hur kan en film va så bra?! Keanu Reeves är överjordligt bra, han är så förbannat awesome som Constantine att.. man ba.... *sprängs* ja. Skådespeleriet, kameran, färgerna, dialogerna, effekterna, allt är så genomtänkt och perfekt att det går bara inte att greppa. Jag sugs in i filmen med hela mitt medvetande och kan knappt ens andas ordentligt förens den är slut.




Postat av: Gnarlpine

Stormare är så jävla bäst i den filmen, helt sjukt cool!

2010-09-24 @ 18:51:05
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: hanna

ah men vad tycker du om slutet?! jag blir så förvirrad varje gång, var det här bara ett simpsonsavsnitt?? typ. Liksom... men ......åh. mycket löjeväckande, tycker jag.

2010-09-30 @ 21:51:55
Postat av: hanna

hahah eller inte "varje gång" som i att jag ser den ofta & bah HEPP glömmer allt varje gång, men har sett den två gånger & glömt mellan gångerna. minns dock nu att reaktionen var lika "....wtf" första gången.

2010-09-30 @ 21:55:02
Postat av: sushicore

--> http://blueberrybells.blogg.se/2010/october/and-the-wicked-shall-inherit-the-earth-2.html

2010-10-01 @ 15:27:52
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0