Slow down (or not) so I can catch you now

Woho. Nu har jag fixat nya hörlurar, hyfsade jeans och ett par snygga kängor. OCH en svart regnjacka som ser ut som något Trinity skulle ha på sig hahah. Jag är så himla cool. Orkade dock inte kolla på hårfärg. Så nu går jag runt och spyr lite varje gång jag ser en spegel för jag är så sjukt trött på det rosa. Seriously. No moaaar.

Ja. Pluggat kanji har jag faktiskt också gjort! Stolt tjej. Men jag är astrött, och min chef ringde imorse och ville ha en illustration till på onsdag till en artikel om k-l-a-m-y-d-i-a! Jag dör. Hahah. Orkar inteeee. Ska ha gjort ett tryck till Erikas tygkasse-projekt på fredag också. Plus att jag fortfarande inte fått till något bra till Galmins band. Hej jag drunknar.

:D

Postat av: Gnarlpine

Rosa hår är ju sweet! Fast jag vet vad du menar när du säger att du tröttnat och vill spy på det.. BEEN THERE, många gånger haha. Vi kan byta tycker jag. Jag får rosa och du får min tråkiga.. svart/brun/röda.

2010-09-06 @ 17:40:40
URL: http://gnarlpine.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0