JAG FATTAR INTE

Haha världens (dagens) sjukaste grej hände nyss. Loggade in på Sebastians konto på facebook för att ta hand om hans djur på Pet Society när August skrev på facebookchatten och trodde jag var Sebbe. Så jag svarade typ hej jag bara luras, jag är Frida osv och sen skrev någon "JAG FATTAR INTE" fast det stod att det var jag som skrev det. Och DÅ fattade varken August eller jag något heller för det var ingen av oss som skrev det hahah. Visade sig att Sebastian också var inloggad på sitt konto och att det var han som skrev "jag fattar inte". Och det blev helt sjukt för vi skrev en massa annat också och hela konversationen blev ju liksom helt fuckad av att två pers skrev från samma användare och ja. Vi fattade ingenting :D


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0