I Can't Explain Just How It Feels, The Thought Of My Premature Burial. Inside This Oblong Box I Lie With The Hopes I'll Be Buried Alive

Det här är bandet jag obsessar för tillfället: Creature Feature. Kör Buried Alive, Aim for the Head, A Gorey Demise och The Greatest Show Unearted på repeat hela tiden (varvat med Ashbury Heights).

I alla fall. Creature Feature är helt enkelt bisarrt bra, de blandar dödsiga texter med humor och sjukt bra musik (de beskriver sig själva som Rock / Elektronisk / Goth och är det inte den bästa kombon ever liksom?)och sångaren Curtis är bara så sjukt fin och snygg och ja. Jag dör lite.

Lyssna på Creature Feature.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0