Congratulations Draco ^3^

Idag fyller Tom Felton som spelar Draco i HP-filmerna år 8D *fangirlar & firar*




Hehehe 8D

Postat av: Gnarlpine

SV: Jo jag förstår ju hur du tänker - såklart. Men jag skulle nog vid närmare eftertanke vilja ha omval, självklart för att vi kanske skulle kunna vinna och för att jag nog ändå hellre ser att alliansen får majoritet än att MP "säljer sig".. Dom skulle ändå aldrig kunna få fram sina frågor, allra minst ta avstånd till kärnkraften.



WHATEVER - hej.

Jag gillade delar länken, det är helt sant. Att folk blivit uthängda sådär hade jag ingen aning om, det är rätt brutalt. Är självklart helt emot det, lol. Man har ingen rätt att göra det >;(

2010-09-22 @ 11:20:20
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Jessika

Whoa grattis på snyggingen vah 8)) <3

2010-09-22 @ 17:16:52
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0