A bit o' this an' that

Gah! Det här är vad som kommer bli Evoke the Temptations t-shirt tryck 8D Tog evigheter innan jag visste vad jag skulle göra, men till slut blev det en zombie ängel hahah ♥ håller på och fixar den i Illustrator nu, har inte gjort nåt annat sen jag kom hem o___o Jaja, jag gillar det.

Har varit sjukt tröttis de senaste dagarna så jag skulle försöka gå och lägga mig tidigare idag mene det blev ju uppenbarligen inte så. Har också värsta nojan efter att jag fick världens utskällning av japanskaläraren när jag gäspade på lektionen dagen efter valvakan. Det var fett oväntat, hon var jättearg och hon är alltid så snäll och glad i vanliga fall, och jag var ju inte ointresserad eller så, var med på allt osv. Nu är vågar jag knappt gäspa alls längre, är alltid rädd att Miyuki ska dyka upp och skälla på mig haha </3



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0