"Shit, nu DOG Frida. Fan vad trist"

Heeeeeh, jäää. Igår stekte så jävla hårt. Eller morgonen var helt hysterisk, jobbet med serietidningen i skolan gick bra och sen blev det helt hysteriskt igen när jag och August skulle hinna med bussen till Oxelösund. Men det gick.

Sen var det OxD Riot med Evoke the Temptation, Eternal Distortion, Ruskatupp mfl som gällde. Det var asnice, massa bra musik att röja till och Evoke the Temptations första spelning gick riktigt bra bortsett från att ljudteknikern failade. Sen moshade Galmin och jag till nån skit och så lyckades båda ramla, jag hamnade på golvet och Galmin klev på min arm innan han landade 5 cm från mitt huvud. Hampus stod en bit bort och ba "Shit nu dog Frida. Fan vad trist" till Pop LOL. Men ja. Snacka om nära döden-upplevelse. Haha.

Sen var det efterfest för hela slanten. Pop, Hampus, Fredrik, Sebbe och jag fick skjuts till lokalen och var där typ 100 år innan Viktor kom med nyckeln så vi stod där och frös arslena av oss, skrek, jagade kaniner och diskuterade sjuka filmer. Sen kom Viktor med nyckeln och resten av folket. Galmin, Anna och jag gick sprang/bouncade på upptäcktsfärd och letade zombies. Sara från min klass sprang oväntat omkring där med, det var fint.

Vi trotsade minusgraderna och rökte vattenpipa, och Lukas gav alla Scooby Doo-smeknamn (tror jag, kan vara Ghostbusters också, har inte sett endera av dem... *sämst*), jag heter visst Fridster nu. Sen hittade jag en kille med Dooley's och ville smaka. Först sa han att en shot skulle kosta 10 spänn, men sen ändrade han sig och bjöd ändå eftersom han tyckte jag var cool som alltid är den enda tjejen som moshar, FUCK YEAH. Senare när jag sa det till Pop svarade han att han lätt skulle bjuda mig på 10 shots om jag lovar att aldrig mosha mer, meneeee jag tror inte det är värt det haha.

Vi festade konstant från 00 till 06, och det var helt insane men grymt fint. Sen började Lukster må sämst så jag tog hand om honom tills han blev hämtad. Sen vid 7 bestämde Pop, Sebbe och jag oss för att dra hem så vi vinglade iväg till ett busstop men det skulle inte gå nån buss förns 8 så vi blev hämtade istället och gick och la oss 8. Somnade direkt såklart. Vaknade 12 med ömmande nacke, massa blåmärken varav ett ett bitmärke och ett svullet och stort som ett ägg, och tusch i ansiktet.

Sebastian for iväg för att fixa ett reportage till tidningen och jag låg kvar till 4 för trött för att gå upp. Kunde dock inte somna om, så jag festade alltså längre än jag sov hahah. Jag är typ död nu. Shit. Den här texten tog typ en timme att skriva. Lulz. Hatar att jag har japanskaprov på tisdag och en bokrecension som ska va klar på fredag. Har typ halva boken kvar. Skit. Är inte i stånd att göra nånting åt något av det där nu heller.


Vet att mina armar ser helskumma ut, men de är överböjliga hahah.

Postat av: Gnarlpine

sv: Oh, vad fan. Det låter ju busenkelt, nu känner jag mig lite retarderad D: Men tack ju, hade aldrig orkat lista ut det själv. Din tattoo är badass btw.

2010-10-24 @ 19:08:12
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Gnarlpine

VAFAN, försvann min kommentar nu? >:(

2010-10-24 @ 19:09:31
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Gnarlpine

Lol nej, hahaha. Skön jag är alltså! Många kommentarer = win

2010-10-24 @ 19:10:22
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Gnarlpine

SV: Hahah, men jag gillar det inte. Massor av den musik jag gillar finns inte, och så är det äcklig reklam hela tiden. Jag är sådär töntig att jag matar in mina skivor och använder den musiken annars, laddar typ bara ner skivor jag tänker köpa lol. Gillar jag ett band vill jag betala för deras musik, det gör mig alltid lite glad. Plus att det mongomysigt att köpa skivor < 3

2010-10-24 @ 19:39:20
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Gnarlpine

sv: Hahaha, nej jag fattar vad du menar. Spotify är ju socialt liksom, det är väl det enda positiva. Och att det är lagligt då, lol. (Tycker dock att det är en jävligt dum lag att man inte får ladda ner.. Men det är en helt annan diskussion lol)



Och jaaaa, det finns inget som känslan av att hålla en sprillans ny skiva i handen och lukta på det lilla.. Bildhäftet (FANHETERDET?!) Det luktar särskilt gott när man bläddrar det sådär snabbt, åh. Nu vill jag ha pengar och köpa skivor. Massor. Nunununu.

2010-10-24 @ 20:25:51
URL: http://gnarlpine.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0