pray for the dead

Känns jäääävligt motigt just nu. Hittills har jag inte gjort särskilt bra ifrån mig när vi har läst böcker svenska B, så även om jag gjort skitbra på resten kommer det inte synas i betyget om jag inte fixar en bokgrej skitbra nu. Bara det att jag har redan misslyckats med den fast jag knappt har börjat. När vi letade information om författaren vi läst av slängde jag ihop källorna i slutet av texten som vi alltid gjort annars. Men den här gången skulle vi visst vara jätteprecisa med vad som kom från vilken källa och göra typ referat av allt, och jag vet inte vilket som kommer varifrån. Det var lärarens böcker, och det är helt cp för hon sa att hon skulle ta med dom idag så jag kunde fixa det. Men hon var inte här idag, och analysen ska va klar ikväll. Så.... weeee.

Men det är mitt eget fel antar jag. Är väl för dum i huvudet för skolan helt enkelt.

EDIT1: Smsade läraren. Hon svarade att hon vet inte heller hur jag ska göra, och önskade mig lycka till. Asso... börjar snart gråta.

EDIT2: Skiter i skiten som fuckade upp sig och kör mitt eget race. Som vanligt. Hoppas att om jag skriven en text som lämnar läraren helt mind-blown kanske hon glömmer det där andra.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0