One Piece FTW (liiiite spoilers kanske)

AMAJGAAAAAD. One Piece no ichiban fan rapporterar *wapanes*, jag dör jag dör jag dör, One Piece är den bästa mangan som någonsin existerat, det finns inget som kan jämföras med den, och jag vill inte spoila om det är någon där ute som följer mangan och inte läst de senaste kapitlen, men alltså SHIT. Ba måste... sprida.... hur awesome.... Zoro är! Trodde inte han kunde bli mer epic, men jag hade fel! Och Luffy, så jäääävla stark! Omg! Sjukt coolt hur alla utvecklats... MEN jag är faktiskt lite rädd, känns lite som att One Piece är på väg att följa i TTGLs fotspår och balla ur helt och hållet, för alla var tokstarka redan innan och nu är de liksom... monster allihopa och jag bara hoppas att Eichiiro Oda kan fortsätta serien utan att göra den till en Dragon Ball-kopia *worst scenario ever*. Om det hände skulle jag gråta. Men jag litar på Oda och håller tummarna. För jag är uppväxt med One Piece och hela skiten betyder så mycket för mig. Ba lol på nörderiet i det här inlägget men ja. Jag är nördig.

Så sjukt bra! Och ba kolla på hans nya outfit ♥ *dör* crushcrushcrush



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0