Hush hush

Pannkaka igår, pannkaka idag, pannkaka imorn, livet leker! Bortsett från att jag var så sjukt trött imorse att jag lyckades få med mig en jävla CD-skiva istället för mobilen när jag skulle gå. Kom dock på det innan det var för sent. Fast det var inte bara jag som var trött för sen glömde Bodil sitt paraply på bussen.

När vi jobbade på vår serie på PA:n kände jag att det här var dagens soundtrack:
Henry Hall – Hush, Hush, Hush (Here Comes The Boogie Man)
Evelyn Evelyn – Have You Seen My Sister Evelyn?
Voltaire – Death Death (Devil, Devil, Evil, Evil Song)


I alla fall till min serie. Haha.

Postat av: Anonym

HAHA trodde du att cd-skivan var mobilen? xD Aw vad... fint :D

2010-10-15 @ 16:32:51
Postat av: Anonym

varför glömmer jag att skriva i att det är jag hela tiden?

/JESSIKA

2010-10-15 @ 16:33:19

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0