Finaste klassen?


Jag erkänner... jag dampar rätt ofta på min klass. En del är lite puckade och någon skulle jag helst knuffa nerför ett stup, men i helhet är vi ett ganska fint gäng. Definitivt den bästa klassen jag haft, men det säger nog mer om de tidigare än om den här... hahah. Nej men. Ska inte va sån. Min klass är speciell, och även om det ofta låter tvärt om på mig så är det faktiskt mest på ett bra sätt. Tror jag kanske börjar bli lite blödig. Men jag råkar faktiskt tycka att det här är en grymt fin bild. Alla är inte med, men de viktigaste i alla fall :D Några av er betyder grymt mycket, tror att ni vet vilka ni är.

/Over and out, en ovanligt sentimental Frida

Postat av: Elise

Vilken linje går du på? :D

2010-10-26 @ 19:48:11
Postat av: Bodil

hihi prrr ♥

2010-10-27 @ 16:35:44
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0