Explicit content: Die Antwoord - Evil Boy

Alltså... jag fattar inte riktigt att jag faktiskt lägger upp den här videon på min blogg men.... den är så jävla sjuk! Alltså hela videon är bara wtf. Vet inte om jag ska skratta eller gråta hahah. Både och kanske. Tror dock att jag trots allt kanske gillar musiken på något sätt. Har inte riktigt betämt mig än. I alla fall. Kolla på egen risk och var beredd på att du kanske får men för livet. Annars finns låten på spotify.

Postat av: Anonym

Dem är bäst, Yo-Landi<3



Haha, ofta den funkar på youtube nu? Dem fick ta bort den innan.

Postat av: Jessika

alltså wahaha skummaste videon ever :o fast låten var lite småbra, på nått sätt

2010-10-20 @ 11:47:33
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0