Carnival


Bara för att det här är ett av mina favoritfoton ever. Och för att jag följde med Bodil och Jesper hem till Bodil igår och det var fint. Vi drack té, åt nudlar och bullar, spelade tv-spel och kollade på knäppa youtube-klipp. Jag har fina vänner. Sen cyklade jag hem nån gång efter 12 och det var absolut totalt becksvart. Kände att det var med livet som insats eftersom mitt cykellyse endast bryr sig om att slänga iväg ett par svaga streck av ljus åt några håll. Men hem kom jag i alla fall. Och med mig hade jag, hör och häpna, mina Death Notes som Bodil lånade för 2 år sen och som har bott hos henne sen dess! De är glada att vara hemma.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0