brb, självmord

Vet inte riktigt hur det gick till, men den här veckan ballade ur för länge sen, ur skolvinkeln sett. Ba massa skit att göra på kvällarna, jag sover knappt längre. Såhär ser mina kvällar ut: söndag + måndag = plugga japanska, tisdag = läsa ut svenska-boken, onsdag = skriva en presentation av mig själv till portfolion, torsdag + fredag = skriva en bokanalys. Yeah. Känner energin flöda.... not. Är så trött att jag har praktiskt taget ena foten i graven redan.

Och idag hade jag min första körlektion. Gasade runt inne i stan som omväxling, och ja. Det gick väl bra. Men fan vad mycket det var på en gång. Dör. Det värsta är att behöva övningsköra hemma med farsan ännu mer nu. Kan. Bara. Inte. Stå. Ut. Med. Honom. Ba hej, dör ännu mer.

Ah, tja tja, Frida langar peppeN. Not, igen. Idag röstade vi för övrigt fram temat till bildfördjupningen som ska bli en utställning innan studenten. Gick från typ 80 förslag till att stå mellan Naken och Vansinne. Naken vann med 11 mot 10 röster. Jag röstade på Vansinne. Not amused.

Jag är så himla trött att jag knappt orkar peppa inför Halloween längre. Eller det är klart jag gör det ändå, men bara lite sådär på en vänster, hela energin går typ ut på att överleva veckan utan att skolka.... mer. Ah. Skräck-kväll hos Bodil på måndag i alla fall, det KAN inte gå fel. Hoppas på Halloweenfest i helgen också, men jag har inte hört nåt mer om det så det blir nog inte av.

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Och lyssnar på fina Yersinia.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0