yada yada

Hej hej! Idag lyckades jag vara bäst i världen. Jag var liksom verkligen jätte-den-enda som kom ihåg att vi skulle ha en liten extralektion i kulturhistoria på morgonen och prata om provet. Jag var så himla ensam om att komma ihåg det att inte ens läraren gjorde det själv. So much for caring liksom.

Jaja. Hade japanskaprov i alla fall, min grammatik är så himla sämst att det är förmodligen större chans att en sparv förstår vad jag säger än att en japan gör det. Oh well. Ska försöka satsa på att läsa vidare i japan i alla fall sen. Om jag kan hantera det. Gråter nästan redan nu vid tanken på att skiljas från alla mina fina vänner ett år. Ba *sentimental*

Sen efter skolan stannade jag kvar 45 min extra i stan för att köpa ritblock, blåsvart toning och ett halsband. Fast mina ritblock hade fortfarande inte kommit, jag gillade inte halsbandet och det fanns ingen sån hårfärg som jag ville ha. Så det blev en impulsköpt lila färg istället. Herre min skapare, var skall detta sluta. I alla fall. Sen träffade jag Lukas, Lotta, August och Sebbfish och det var fint som snus.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0