ohohoho

Yeah well. Hade ju nationella i svenska idag. Man hade 5 timmar på sig att skriva nånting om det svenska språket och bla bla bla. Var inte direkt astaggad, men ganska utvilad så det var ok. Och eftersom vi hade 5 timmar på oss gick det ovanligt soft. Brukar få sån jävla panik av allt som är tidsbegränsat (alltalltallt och nej, jag kan typ inte spela några andra spel än locoroco. och me&my katamari för att det är så gulligt) men det var så skönt att veta att man hade typ halva dagen på sig så jag gled in och ba... chillade. Ba satte mig och kände lugnet. Läste igenom häftet med ämnen ett par gånger, lutade mig tillbaka och ba... blev ett med kosmos. Kände hur kosmiska vågor, delfiner, regnbågar och Thomas DiLeva svävade omkring i rummet, och kunde näääästan känna röken av vattenpipa. Och plingandet av ett par magdansöser. Så det var rätt chill. Skrev klart runt 11 anyway, så sen hade jag massa tid att jobba på mitt PA också. Nice helt enkelt.

Nu återstår bara att se hur det gick.

Postat av: Bodil

Sv; tackar min knorriga vän! ^^ Hm ja det vet du inte för en du har testat faktiskt! Tror att det kan bli cool.. eller så måste man vara en manga för att det ska se nice ut eller nått XD



Åh jag önskar det där hände på mitt prov hörrö! Du skulle ha skickat iväg lite kosmisk energi till mig i datasalen! ;)

2010-11-18 @ 21:16:03
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0